Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Softwarové přístupy pro zkvalitnění hygieny a sanitace v rozvojových zemích a faktory, které je ovlivňují
Kačmáčková, Kamila ; Novotný, Josef (vedoucí práce) ; Preis, Jiří (oponent)
Jméno a příjmení autora: Bc. Kamila Kačmáčková Název bakalářské práce: Softwarové přístupy pro zkvalitnění hygieny a sanitace v rozvojových zemích a faktory, které je ovlivňují Katedra: sociální geografie a regionálního rozvoje Vedoucí bakalářské práce: Doc. RNDr. Josef Novotný, Ph.D. Rok obhajoby: 2015 Abstrakt Předkládáná diplomová práce se zabývá softwarovými přístupy pro změnu sanitačního chování. První část je teoretické ukotvení, které popisuje obor hygieny a sanitace v rozvojových zemích, sanitační chování obyvatel a softwarové přístupy pro jeho zlepšení. Praktická část na základě systematické rešerše odborné literatury rozebírá vnějšífaktory, které ovlivňují sanitační chování domácností. Výsledkem je podrobný přehled všech vnějších faktorů rozdělených do skupnin na: socio-kulturní, ekonomické, politické, fyzicko-geografické a faktory současné situace. Klíčová slova Hygiena a sanitace, rozvojové země, softwarové přístupy, změna chování, faktory, kontext
Španělská rozvojová spolupráce a rozvojové vzdělávání realizované nestátními neziskovými organizacemi ve Valencii
Brabenec, Tomáš ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Vávra, Martin (oponent)
Předkládaná diplomová práce se snaží českého čtenáře seznámit s koncepty rozvojové spolupráce a rozvojového vzdělávání ve Španělsku, se zaměřením na praktickou realizaci rozvojového vzdělávání neziskovými organizacemi ve Valencii. V teoretické části jsou postupně předkládána základní historicko-politická východiska obou konceptů a čtenář je seznamován s institucionálními předpoklady jejich realizace ve Španělsku. Empirická část obsahuje výsledky analýzy rozhovorů s představiteli neziskových organizací ve Valencii, které realizují praktické rozvojově-vzdělávací aktivity na základních a středních školách. Text je doplněn názornými grafy a tabulkami a obsahuje ukázky typických odpovědí respondentů, které napomáhají pochopení a interpretaci textu. Závěrečná část obsahuje diskusi o použitých metodách výzkumu a kritické zhodnocení výsledků, které byly předkládány v empirické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.